středa 11. června 2008

Adjustovaná retence přepílené jaksi

Přece jenom jsouc jaksi od-mě-ře-ně nepředpokládal, já taky bé. Avšak nikolivěk v stíně ka-zuistického cimbory Kossuth-Lájos-tér. Ne, nepřixází jakusky do zřetele mé stra-če-ny Ebechyně, kterákoliv ochomejtně dlí, jaksi bi-va-ku-ku, půwodní debrecínská kuchyně není to. Bizony, bizony, jak častokráte li-ci-tu-ye muuj bratranic Férdesfelelet Vasárnapiszórakozás: "Nagyon szép kirándulásokat csináltunk, voltunk a allomás Tátrában is. Van valaki ismeröse?" Čili jaksi "Dokonalý on má příjemný odchylka my mněl jsem Udělal, my byli člen určitý allotropic Tátrában rovněž. Tam rovněž někdo vŘdŘt". Z těchto příčin tedy pomlčka vsedl jsem na kůň sem-jal-jsem-si-én-magam a látod öt, kvůli slabším pro jistotu já, Mařenka ji potřebuje, nikdo ji račte si sednout! A do práce, nikam nechci, ježto i Jan i ostoba Di-o-xo-pěknýphí-43-khá-szépés mě vidí, tedy nikdo mě hledáme, co! Tak já ti povědám, vyxmetl jsem rovněž ano, ano, jemu do eoblíjázek-. "Do člen určitý clona tebe pocínovat nález množství donucovací důležitost aby tebe činit ne čin do takto," odpověděl on a jal se na ko-ru-nu défaktó nepřenositelnou mírou přenastavit požadované požehnání. I prosil jsem ejejejej, by mi we-se-lku rovněž preparoval, leč níní každý den. A to zase jegyelövétel, neni vo čem, není né.

Žádné komentáře: