sobota 5. dubna 2008

Douška historická

Dal jsem si pečenou krůtu. Vyjedl jsem vnitřnosti a pak jsem jel... Prostě jsem si sedl dovnitř, vytáhl klíčky vyrobené z kokosu, nastartoval a odjel na nědělní výlet. Zevnitř krůty vypadal svět mnohem krásnější než normálně.
Můj stýc Feďka vždycky říkával: "Podej si Seňku pohrábáčem, nic jiného si NE-ZA-SLOU-ŽÍ!" A měl pravdu... Neopomněl dodat: "Když nemáš PO-HRA-BÁČ, naser si!"
A víte, co jsem udělal?...
Vzal jsem cukřenku a praštil strýce po hlavě. Upadl. Zřejmě zemřel*cepí se*...
Lísa Simpsonová se mnou chodí do třídy...
Onehdy jsem ji řekl: "Kecáš!"
Ona na to: "Jo, jasně!"
No uznejte, vám bych nelhal...
Už se vám stalo, že jste měli měnící oči? Ne, mně ne! Ale viděl jsem občasnkou občanku Pavla Béma. No uznejte, vám bych nelhal. Stopil jsem ji v kotli... Ona na to: "Až tě jednou dostanu do hrobu, umřeš jako."

Žádné komentáře: