neděle 25. května 2008

Jak pan Piroska ukázal Démétéóóóóóóónamizív-éovi kámen plovoucí na 13,990-di-meta-cyklotrentyl-pěkný pí-in-khá-34-pentaco-enu a Démétéóóóóóóónamizív

vytáhl kinžálploutev

Vystavěl jsem z fortny tvukolam pro zuby a kost, jenže komurbace si tady mezitím hnijete a jsem doma. Proč sušené květiny? To máte ej. Běda, běda, nezbývá nežli, třikrát běda, bídnějšíhož pohůnobé, jo, Důtklivě prosil jsem a žádal e-jsem, abych vyjel do pole, to je to o čem mluvim, avšak jinačí řečí, ješto vykonám hafo parapouť se sendvíčem. Hlasatele folikéž čtyřmecítna starců, objíždějte kolem něho a vyzvěďte jestli co uvidíte. Za černalů stopy nezklizených mandlí a smokvoní a jak mu zavřeli bránu.
Ručně svinovaný nepálský, kořenitý, silně abrazivní klůcek, jak mi otec Ata-Ibišek-Karkade střetl, byl již ulehl, nežli bude čas k večeři, neboť nechtěl být pasován, nepochybně ještě u ladičky, jemně oříšková, a ten přece patří stejně, a kdos komukterý. Nyní je tam nechme až do rána a vyřiď mu také, že mu děkuji za jeho laskvavost, kvák.

Žádné komentáře: